سند اجاره ای - موسسه حقوقی کارپردازان-تیم وکلا

سند اجاره ای برای زندانی و اجاره سند برای آزادی زندانی و مرخصی زندانی و اجاره وثیقه

سند اجاره ای - موسسه حقوقی کارپردازان-تیم وکلا

سند اجاره ای برای زندانی و اجاره سند برای آزادی زندانی و مرخصی زندانی و اجاره وثیقه

سند اجاره ای - موسسه حقوقی کارپردازان-تیم وکلا

قیمت سند اجاره ای- سند اجاره ای- ضمانت برای دادگاه- اجاره وثیفه - قیمت سند اجاره ای برای زندانی - اجاره سند برای آزادی زندانی - اجاره سند برای مرخصی زندانی - تامین وثیقه جهت دادگاه - ضمانت جهت دادگاه

1. اولین مزیت داوری را می ‌توان توانایی انتخاب داور با توافق طرفین دانست. این در حالیست که در اقامه دعوا در مرجع دادگستری چنین امکانی وجود ندارد و بدون دخالت طرفین قاضی پرونده انتخاب می ‌شود.
این مزیت از آنجای که ممکن است اختلاف ماهیت تخصصی داشته باشد مهم جلوه می‌کند و بدین ترتیب طرفین می‌توانند داوری را برگزینند که آشنا و متخصص در آن موضوع باشد.
این مزیت دادگاه ممکن است برای یکی از طرفین ایجاد خطر نیز بکند!

به این صورت که با انتخاب نادرست یک یا چند داور، داوری که کاملا بی‌طرف نیست انتخاب شده و حکمی کاملا جانب‌دارانه از یکی از طرفین اختلاف صادر کند.

با این حساب مرحله انتخاب داور باید بسیار دقیق انجام شود؛ چرا که رای صادر شده کاملا قانونی بوده و طرفین ملزم به اجرای آن هستند. تیم وکلای کارپردازان آماده تقبل هرگونه داوری شماست. افتخار ما این است که به طور تخصصی توانایی داوری در زمینه‌ املاک را نیز داریم.

2. دادگاه به دلیل حجم‌بالای پرونده‌ها روند بسیار طولانی دارد. علاوه براین ویژگی دادگاه این است که بسیار دقیق و موشکافانه به تمامی جزئیات، مدارک و شاهدها بپردازد و این ویژگی می‌تواند روند دادگاه را بسیار زمان برتر کند.
با این حساب داوری معمولا روند سریعتری از دادگاه دارد.

3. در بسیاری از موارد طرفین اختلاف مایل به محرمانگی پرونده هستند، و این درحالیست که روند دادگاه‌ها علی‌الاصول علنی انجام می‌شود. یکی از مزیت‌های مهم داوری این است که فرآیند رسیدگی و رای آن می‌تواند محرمانه باشد.

4. مزیت دیگر داوری این است که می‌توان با داشتن آرامش فکری و ذهنی؛ به یک رای قابل استناد، قابل اعتراض و کاملا اجرایی دقیقا مانند رای صادر شده دادگاه دست یافت.

5. جو رسیدگی به پرونده در داوری در بیشتر موارد مانند دادگاه خصمانه نیست و می‌توان گفت حتی دوستانه است. معمولا شرکت‎‌های بزرگ در هنگام عقد قرارداد یک یا چند داور نیز انتخاب می‌کنند که هر اختلاف و یا مشکل پیش‌آمده در آینده را بتوان در زمان کوتاه و با هزینه کم و در مواردی آبرومندانه‌تر حل و فصل کرد.

6. داور انتخابی می‌تواند در زمینه مورد اختلاف متخصص باشد اما اگر به هر دلیل نیاز به کمک داشت می‌تواند موضوع رو به یک یا چند کارشناس ارجاع دهد.

7. داور را می‌توان زن انتخاب کرد اما این ویژگی در دادگاه‌ها و برای قضات وجود ندارد.

 

 

 

این متن به طور کامل از این مقاله کپی شده است. 

https://bit.ly/3T8lHhj

 

  • sa me

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی