سند اجاره ای - موسسه حقوقی کارپردازان-تیم وکلا

سند اجاره ای برای زندانی و اجاره سند برای آزادی زندانی و مرخصی زندانی و اجاره وثیقه

سند اجاره ای - موسسه حقوقی کارپردازان-تیم وکلا

سند اجاره ای برای زندانی و اجاره سند برای آزادی زندانی و مرخصی زندانی و اجاره وثیقه

سند اجاره ای - موسسه حقوقی کارپردازان-تیم وکلا

قیمت سند اجاره ای- سند اجاره ای- ضمانت برای دادگاه- اجاره وثیفه - قیمت سند اجاره ای برای زندانی - اجاره سند برای آزادی زندانی - اجاره سند برای مرخصی زندانی - تامین وثیقه جهت دادگاه - ضمانت جهت دادگاه

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۸
مهر

 خرید آپارتمان 60 متری در سعادت آباد/سرمایه گذاری بدون ریسک

 

خرید آپارتمان 60 متری در سعادت آباد

خرید آپارتمان با هر متراژی، برای خریدار بسیار مفید و سودآور است.این بدان معناست که خریدار آپارتمان ضمن استفاده از ملک خریداری شده، می تواند با اجاره دادن آن درامدی نیز برای خود و خانواده اش داشته باشد.

خرید آپارتمان 60 متری ، به دلیل متراژ پایین و قابل خرید و فروش کردن آن به راحتی نسبت به موارد مشابه آن با متراژهای بزرگ تر از مواردی است که بسیار قابل توجه خریداران و سرمایه گذاران حوزه املاک بوده و متقاضی زیادی دارد.

گروه تیم وکلا در این مقاله ضمن بررسی این موضوع به تشریح مزایا و مخاطرات خرید آپارتمان 60 متری خواهد پرداخت.

 

خرید آپارتمان، سرمایه گذاری است! 

سرمایه گذاری در بخش مسکن و خرید و فروش آپارتمان بسیار سوداور بوده و مانند بسیاری از سرمایه گذاری های پر سود دیگر مانند بازار طلا و سکه، دلار، بورس، ارز دیجیتال و ..... بسیار مورد توجه سرمایه گذاران است.

ورود به بازار سرمایه گذاری در بخش خرید آپارتمان نیاز به دانش خاصی نداشته و تنها با اطلاعات کم نیز می توانید در این حوزه وارد شوید.

ذکر این نکته لازم و ضروری است که سرمایه گذاری در هر زمینه ای نیازمند بررسی تخصصی بازار و اقدام به موقع در خرید یا فروش سریع آپارتمان یا هر ملک دیگری که بر روی آن سرمایه گذاری کرده اید می باشد.

خرید آپارتمان سرمایه گذاری است، پس قبل از اقدام به انجام هر کاری با مشاوران و متخصصین این حوزه در گروه تیم وکلا تماس گرفته و از تجربیات ایشان نهایت استفاده را بنمایید.

یکی از ویژگی های مهم در بخش مسکن، امنیت آن از لحاظ ورود سرمایه بدون از بین رفتن و برداشت سرمایه بدون تاخیر و در هر نقطه ای از کشور است.

 

اصول خرید آپارتمان 60 متری در سعادت آباد

1-      هدف از خرید آپارتمان در سعادت آباد:

تعیین هدف برای خرید آپارتمان اولین و مهمترین نکته برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در سعادت آباد است. قبل از هر چیز باید دانست که خرید آپارتمان جهت سرمایه گذاری است یا فقط ایجاد منبع درامد برای دوران پیری است؟

2-      تعیین موقعیت:

تحقیق در مورد موقعیت آپارتمان از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه خرید آپارتمان هرچند هم که قدیمی باشد ولی در محله ای واقع باشد که در حال پیشرفت است قطعا نسبت به یک آپارتمان نوساز ولی در محله ای که پیشرفت خود را انجام داده و دیگر جای برای پیشرفت ندارد، اولویت بیشتری دارد.

مزایای خرید آپارتمان در سعادت آباد

1-      عدم نیاز به داشتن دانش تخصصی

سرمایه گذاری در خرید و فروش آپارتمان نیاز زیادی به داشتن دانش و علم در این حوزه نداشته و صرفا به روز بودن اطلاعات و تحقیق اولیه چه از لحاظ موقعیت ملک و موارد دیگری که در بالا ذکر شد کافیست تا با خرید آپارتمان در سعادت آباد بتوانید به سود برسید.

2-      احتمال سرقت وجود ندارد

مزیت بزرک خرید آپارتمان این است که احتمال سرقت در آن وجود ندارد ولی این مزیت در خرید طلا و ..... وجود ندارد.

3-      دریافت سود از طریق اجاره آپارتمان

 مزیت سوم خرید آپارتمان 60 متری در سعادت آباد، امکان اجاره دادن ملک بلافاصله پس از خرید است که درصورت عدم نیاز شخصی به سکونت در ملک، می توان آن را اجاره داد و از سود آن علاوه بر سود ارزش افزوده ای که دارد استفاده کرد.

ولی این مورد در خرید طلا و سکه و ... وجود ندارد.

 

خرید آپارتمان یا سود بانکی؟

ریسک پایین و سود پایین، دو خصوصیت سرمایه گذاری در بانک است. ولی به دلیل اینکه ریسک پایینی دارد افراد زیادی برای سرمایه گذاری و یا بهتر بگوییم، برای از دست ندادن اصل سرمایه با مراجعه به بانک ها پول خود را به بانک ها می سپارند.

ولی خرید آپارتمان در سعادت آباد، اگر با مطالعه، تحقیق و دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان این حوزه انجام شود، بدون مشکل خاصی سودی به مراتب بیشتر و قابل ملاحظه به خریدار می رساند.

با کمی مطالعه می توان دریافت که در ده سال گذشته، بازدهی سود بانکی برای سرمایه گذاران، حدود 550 درصد بوده ولی در همین زمان، سرمایه گذاران حوزه ملکی، سودی 200 تا 300 درصد بالاتر از سود بانکی را دریافت کرده اند.

 

سود خرید آپارتمان در سعادت آباد برای افراد عادی

افزایش بی رویه قیمت آپارتمان در سال های اخیر، باعث شده تا خریدار آپارتمان در هر زمانی که بخواهد ملک خریداری شده خود را به هر دلیلی بفروشد، حتی اگر هیچگونه سودی هم نکند.

ولی سود حاصل از اجاره دادن آپارتمان، مثل سالهای گذشته نبوده و طبق آمار، رشد افزایش اجاره‌بها از رشد قیمت مسکن عقب افتاده به‌طوریکه اجاره واحد مسکونی یک میلیاردی، در حال حاضر به‌طور متوسط ماهی یک میلیون و ۶۰0 هزار تومان درآمد نصیب صاحب سرمایه می‌کند. این یعنی سود سرمایه‌گذاری روی چنین خانه‌هایی از ۹.۶ درصد سال ۹۰ به ۱.۹ درصد رسیده است.

در طی ده سال گذشته قیمت واحدهای مسکونی حدودا ده برابر شده . این بدان معناست که الان دیگر سرمایه گذاری در حوزه مسکن یک سرمایه گذاری خرد نیست.

 

امنیت روانی برای خرید آپارتمان

ملک ارزشمند ترین دارایی هر خانواده است.داشتن ملک و سرپناه یکی از مهمترین دغدغه های مردم است.

با توجه به نرخ تورم در ایران، چنانچه پولتان را نزد خود نگهدارید، روز به روز از ارزش آن کاسته می شود.ولی با تبدیل پول به ملک و اینکه از لحاظ روانی و فکری این موضوع شما را مطمئن می کند که در هر شرایطی سرپناهی برای خود دارید.

 

منبع: وبسایت تیم وکلا 

 

۱۹
مهر

اجاره وثیقه

اجاره وثیقه برای دادگاه مطلبی است که در مورد آن باهم در این مقاله گزارشی را به اشتراک خواهیم گذاشت خواهش میکنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و ما قدردان نگاه زیبایتان هستیم.

اگر در اینترنت کلمه اجاره سند یا اجاره وثیقه را جستجو کنید بی نهایت افراد و شرکت هایی را خواهید یافت که  در اختیار افرادی قرار می دهند که نیازمند سندی برای استفاده در دادسرا ها هستند.

به شخصه به عنوان نویسنده این مقاله که پله های بسیاری از دادسرا ها، شورا ها و دادگاه ها را برای استیفای حقوق موکلین تیم یک دو سه بالا و پایین رفته است، هرگز به خود جرات چنین کاری را نمی دهم.

اجاره وثیقه ملکی گرچه کاری غیر قانونی نیست و منطبق است بر این اصل حقوقی که در معاملات، اصل بر حاکمیت اراده افراد است. و همه آدم‌ها می‌توانند اموال خود را به اشکال دلخواه در اختیار دیگران بگذارند.

برای مشاوره اجاره وثیقه کلیک نمایید

اجاره وثیقه برای زندانی

اما در فرآیند اجاره وثیقه برای برای آزادی زندانی و بده و بستان آن برخی مشکلات بروز می‌کند که می تواند گریبانگیر هر دو طرف ماجرا باشد.

پرونده های کیفری بعضا چنان پیچیده اند که حتی اگر آشنا یا فامیلی سراغمان می آید تا سندی را برای استفاده در دادگاه ها در اختیارشان قرار دهیم، لازم است بسیار سنجیده عمل کنیم، چه برسد به کسی هیچ شناختی هم از وی نداشته باشیم.

از این رو  ما در تیم وکلای کارپردازان تصمیم بر این گرفتیم تا در مقاله ای هرچند کوتاه اطلاعاتی را در اختیار کاربرانمان قرار دهیم تا در موارد این چنین با دقت بیشتری عمل کنند.

 

وثیقه یعنی چه

وثیقه مبلغ یا سندی است که برای آزادسازی مشروط فرد زندانی یا بازداشتی متناسب به میزان جرم و اهمیت پرونده وی صادر می‌گردد به عبارتی متهم تا زمان
تشکیل دادگاه در خارج از زندان خواهد بود.

اما متهم در زمان تشکیل دادگاه باید پاسخگوی اتهامات باشد و حتی در صورت مجرم شناخته شدن و محکومیت، به زندان دوباره برگردد.

در ماده ۱۳۲ آیین دادرسی کیفری این امر برای جلوگیری از فرار یا پنهان شدن در نظر گرفته شده است به طوری که اگر در مواقعی که حضور
متهم لازم باشد و وی بدون عذر موجه حاضر نشود دادگاه بتواند آن سند را مصادره نماید.

 

اجاره وثیقه

 

چرا سند اجاره ندهیم

شما می توانید از طریق اجاره سند بعضا مبالغ خوبی را به جیب بزنید اما این امر مثل یک شمشیر دو لبه است و چه بسا لبه دیگر آن نیز تیز تر از لبه ای باشد که تیزی اش
به نفع شماست.

قیمت سند اجاره ای به طور متوسط برای یک سال ده درصد ارزش آن است و در صورتی که رسیدگی به پرونده به درازا بکشد به ازای هرسال این مقدار تکرار میگردد این امر می تواند شما را به این فکر بیندازد که به جای این که سندتان در گاو صندوق خاک بخورد، از آن پولی در بیاورید اما یادتان باشد.

هرچقدر هم شما از طریق اجاره دادن سند ملک تان به دست بیاورید، قطعا به میزان ارزش ملک تان نخواهد بود.

حال آن که متهمی که سند شما به عنوان ضمانت وی در دادسرا ها خواهد بود هیچ تعهدی نسبت به شما ندارد و خیلی راحت می تواند متواری یا پنهان شود. اگر چنین اتفاقی بیوفتد و متهم متواری شود، موجب مصادره شدن ملکتان می شود.

بعضا قراردادهایی هم فی مابین طرفین برای ایجاد قید و بند نوشته می شود و ضمانت های صفت و سختی هم از اجاره کنندگان گرفته می شود اما تیم کارپردازان معتقد است آب که از سر گذشت
یک وجب و صد وجب ندارد و ایجاد تعهد برای کسی که همین حالا هم در گرفتاری است بسیار دشوار است.

 

سودجویان و عوامل کلاه برداری

اجاره سند ملکی برای آزادی زندانی عموما از طریق دلال ها منعقد میگردد، دلالانی که یقینا بهتر از شما به پیچ و خم های این موضوع آگاه هستند. و سود شخصی آنها برایشان مهم تر از تعهد طرفین است.

هرچند کار دلالان به لحاظ قانونی ایرادی ندارد اما محکم کاری که برای کار خودشان انجام میدهند می تواند شما را در مسیر گرفتاری های احتمالی پیش آمده تنها بگذارد.

 

اجاره سند

ارائه سند به صورت قانونی

ارائه سند در دادگاه بدون پیش پرداخت حتی ۱ ریال!! لطفا برای تسریع بیشتر فقط تماس حاصل نمایید. برای تمامی شهرها این گروه مشاوره با بیش از 15 سال سابقه ی کاری و کارشناسان با تجربه در خدمت شما عزیزان و سروران گرامی میباشد.

گروه کارپردازان با اسناد معتبر و کارشناسی شده در کمترین زمان ممکن سند اجاره ای از 300 میلیون تا 20 میلیارد موجود میباشد.از شما عزیزان گرامی تقاضا مندیم که گول قیمت پایین اجاره سند را نخورند .هرکاری نسبت ب خودش عرف و قیمت دارد.

که بعضا بعضی افراد با دادن قیمت پایین برای اجاره وثیقه سعی بر این دارند.ک مبلغی پول گرفته ومتواری شوند.

  • موسسه حقوقی مابا بیش از 12 سال سابقه کاری درخشان با کارشناسان .و وکلای با تجربه درخدمت شما عزیزان و سروران گرامی می باشد.گروه ما با اسناد
    معتبر و کارشناسی شده در کمترین زمان ممکن و بصرفه ترین هزینه اجاره سند ملکی آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی می باشد.

سخن آخر

توصیه تیم کارپردازان به شما این است که حدالامکان سرتان اگر درد نمی کند آن را دستمال نبندید . و حتی در مورد دوستان و آشنایان نیز اگر از تعهد ۱۰۰درصدشان
اطمینان ندارید اقدام به وثیقه کردن سندتان نکنید چه بسا که دلخوری های مختصری هم بین شما به وجودبیاورد. و اگر احیانا جزو آنهای هستید. که چندین بار دست
به این کار زده اید و با مشکلی مواجه نشده اید.این امر را به پای خوش شانسی تان بنویسید. و نه پای بی عیب بودن اجاره سند که ضمانت دیگران در سیستم قضایی
همواره. ریسک بالایی به همراه دارد.

دیگر نیازی نیست نگران تهیه سند برای زندانی خود باشید موسسه حقوقی کارپردازان با بیش از سالیان سال تجربه موفق، این امکان را برایتان فراهم نموده است.

 

این مقاله از سایت کارپردازان گردآوری شده است.